jun 15 2018

El Concert de Final de Curs es farà divendres 22 de juny al Teatre del Foment Cultural

2018 06 22 Cartell concert de final de curs Escola Municipal de MúsicaI així, gairebé sense adonar-nos-en, ja hem arribat al final del curs 2017-18. Per tal d’acomiadar-lo amb tots els honors, us convidem al Concert de Final de Curs que tindrà lloc divendres 22 de juny al Teatre del Foment Cultural (18.30 h).

Hi actuaran els alumnes d’Aula Infants, corals d’Ensenyament Bàsic i primer cicle de Nivell Elemental, Orquestra Diabòlica i Grup de Guitarres Elèctriques. Com veieu, es tracta d’una cita musical imprescindible per començar les vacances amb bon peu i escalfar motors per a la revetlla de Sant Joan.

El Concert de Final de Curs és organitzat per l’Escola Municipal de Música i l’AMPA de l’Escola, amb la col·laboració de Floristeria Plantaflor i el suport de l’Ajuntament de Súria i la Diputació de Barcelona.

Us hi esperem!