Des 10 2018

Viu el Nadal amb música!

2018 12 19 Cartell Concert de Nadal Escola Municipal de Música A3_RGB_cartell_sorissons_mostra2S’apropen les festes de Nadal, i l’Escola Municipal de Música prepara diferents activitats per tal que la música ens acompanyi al llarg d’aquestes dates tan especials, amb la participació del nostre alumnat i de l’equip de professorat.

Per tal que no us en perdeu cap, us fem cinc cèntims dels actes programats:

• Dies 17, 18, 19 i 21 de desembre. Cicle d’Audicions de Nadal. Hora: 17.30 h. Lloc: Petit Auditori de l’Escola Municipal de Música.
  • Dimecres 19 de desembre. Concert de Nadal. Amb l’actuació de l’alumnat de l’Aula Infants, Cors de Nivell Bàsic, Cors de Nivell Elemental, Coral Sòrissons, Grup Corda Folk, Grup Guitarra Folk, Grup Percussió i Jazzband. Hora: 20.30 h. Lloc: sala d’actes de la Residència Bell Repòs.
  • Dimecres 26 de desembre. Concert de Sant Esteve amb la Coral Sòrissons. Direcció de Carles Albors. Hora: 12.00 h. Lloc: Església de Santa Bàrbara (barri de Salipota).

L’organització d’aquests actes és a càrrec de l’Escola Municipal de Música i de l’AMPA de l’Escola Municipal de Música, amb el suport de l’Ajuntament de Súria i de la Diputació de Barcelona. En el cas del concert de Sant Esteve, també agraïm la col·laboració de la Parròquia de Sant Cristòfol.

Ah, i un any més també col·laborem en les representacions d’Els Pastorets de Súria al Teatre del Foment Cultural. Podreu veure aquesta obra tan tradicional i emblemàtica en les següents dates: dies 25 26, 29 i 30 de desembre, i 1 i 6 de gener. Les representacions començaran a les 18.00 h.

No hi falteu i veniu a celebrar el Nadal amb música!