Abr 30 2019

L’Escola Municipal de Música obrirà el període d’inscripcions per al curs 2019-20 aquest dijous 2 de maig

El període d’inscripcions de l’Escola Municipal de Música per al curs 2019-20 romandrà obert entre els dies 2 i 24 de maig. Les inscripcions s’hauran de fer en les instal·lacions del mateix centre (carrer Tarragona, número 15).

Per als alumnes que ja formen part de l’Escola Municipal de Música, el període d’inscripcions s’estendrà del 2 al 8 de maig, i caldrà presentar la butlleta de matrícula al respectiu tutor o tutora. En el cas dels alumnes nous, la butlleta de matrícula haurà de ser portada a les dependències de l’Escola (2a planta) del 9 al 15 de maig, en el següent horari:

• Matins: dilluns, dimarts i dimecres, d’11.00 a 12.00 h. Divendres, de 12.30 a 13.15 h.
  • Tardes: dilluns, dimarts i dijous, de 16.00 a 16.45 h. Dimecres, de 17.15 a 18.00 h. Divendres, de 18.00 a 19.00 h.

En el cas dels alumnes de cinc anys que actualment estiguin cursant Aula Infants i hagin de triar instrument per primera vegada, caldrà que lliurin la butlleta d’inscripció directament al tutor/a entre els dies 20 i 24 de maig.

L’Escola Municipal de Música oferirà la següent oferta formativa durant el curs 2019-20:

1. Aula infants. Programa de sensibilització musical adreçat a alumnes de 3 a 5 anys, amb l’objectiu de desenvolupar capacitats musicals bàsiques com l’oïda i el ritme a través de la cançó, el joc i les danses.
  2. Nivell bàsic. Programa adreçat a alumnes de 6 i 7 anys, amb l’objectiu d’assolir els coneixements bàsics a través del ritme i la pràctica vocal i instrumental. Assignatures: rítmica musical, instrument i cant coral/instrumental Orff.
  3. Nivell elemental. Programa adreçat a alumnes a partir de 8 anys i organitzat en quatre nivells. Té per objectiu assolir les habilitats bàsiques amb el propi instrument, amb una metodologia fonamentada en la pràctica vocal i instrumental, i els coneixements de llenguatge necessaris. Assignatures del primer cicle (organitzat en dos nivells): rítmica musical, instrument, cant coral/instrumental Orff i Orquestra Diabòlica/Grup d’acordions/Grup de guitarres/Grup de melòdiques/Grup de percussió. Assignatures del segon cicle (organitzat en dos nivells): llenguatge musical, instrument, Orquestra Diabòlica/Grup d’acordions/Grup de guitarres/Grup de melòdiques/Grup de percussió/JOCC.
  4. Nivell mitjà. Programa d’aprofundiment adreçat a alumnes a partir de 12 anys, que ofereix la possibilitat d’adaptar el seu contingut a les pròpies necessitats, inquietuds, preferències i objectius. Es pot escollir entre clàssic o modern. Assignatures del bloc clàssic: llenguatge musical, harmonia clàssica, instrument, banda/JOCC o col·lectiva segons la seva especialitat instrumental. Assignatures del bloc modern: llenguatge musical, harmonia moderna, instrument, banda o col·lectiva segons la seva especialitat instrumental. Assignatures del bloc lliure: instrument i banda/JOCC o col·lectiva segons la seva especialitat instrumental.
  5. . Llenguatge Musical, instrument, Coral Sòrissons i música de cambra.
  6. Especialitats instrumentals. Acordió, baix elèctric, bateria, clarinet, clarinet baix, contrabaix, flauta travessera, fiscorn, guitarra, guitarra elèctrica, piano, piano modern, saxòfon, trompeta, viola i violí. Els alumnes d’instrument tenen l’opció de tenir pianista acompanyant. Els alumnes que comencen instrument han de marcar dues opcions a la butlleta d’inscripció; s’intentarà respectar al màxim la prioritat de l’alumne/a.
  7. Optatives. Acompanyament amb piano, banda, cambra, combos, ensemble de clarinets, flautes travesseres, trompetes i saxòfons, grup d’acordions, grup de corda folk, grup de gralles, grup de guitarra folk, grup de guitarres, grup de melòdiques, grup de percussió, harmonia clàssica, harmonia moderna, JOCC, llenguatge musical i Orquestra Diabòlica.
  • Tallers. Extraescolars a primària, taller de percussió a secundària (Institut Mig-Món), gent gran amb la música, música a l’abast, música a les escoles bressol i música per a nadons (taller trimestral).

Les assignatures col·lectives estan supeditades al nombre d’alumnes inscrits.

Per a més informació es pot trucar al telèfon 93.868.29.37, en horari d’atenció al públic, o enviar un missatge a l’adreça escolamusica@suria.cat.

• Enllaç per descarregar el fulletó informatiu del període d’inscripcions de l’Escola Municipal de Música: Enllaç