juny 07 2022

L’Escola Municipal de Música farà el Concert de Fi de Curs aquest dissabte 11 de juny

Ja gairebé hem arribat a final de curs! I, com és tradicional, l’Escola Municipal de Música farà aquest dissabte 11 de juny el Concert de Final de Curs amb una bona representació de l’alumnat: Coral d’Iniciació, Aula Infants, Batucada, Orquestra Diabòlica, Grup de Percussió, Combo, Grup de Trompetes i Grup de Violins. Ens hi retrobarem amb una obra que l’Escola us ha ofert en cursos anteriors: la cantata ‘Florinda, la vaca pallassa’ de Manel Justícia, amb arranjaments de Xavi Mestres. El concert començarà a les 11.30 h al Parc Municipal Macary i Viader (en cas de pluja, la seva celebració es traslladaria a l’Església del Roser).

L’acte és organitzat per l’Escola i per l’AMPA de l’Escola, amb el suport de l’Ajuntament de Súria i la Diputació de Barcelona.

Us hi esperem!